3 Ocak 2009 Cumartesi

Bir sabah uyandım...

Bu yazıyı yazmayı mı bekliyordum aylardır yoksa bu yazıyı yazdıracak nedeni mi bilemiyorum. Ama tahmin edebileceğiniz gibi bilgisayarımı aldığımdandır bu yazı. Evet nasıl oldu bilmiyorum ama aldım. Uzun uğraşlar ve araştırmalardan sonra bir sabah uyandığımda "Kimseye güven olmaz, bu işi bugün kendim halletmeliyim" dedim ve büyük bir kararlılıkla gittim, markete gider gibi, kahvaltı bile yapmadan. “Ordan bi’ kısa samsun versene dayı” der gibi ‘ASUS M51VA253dv’ istedim, laptopu kontrol falan ettim sonra parayı verdim kurulumunu da yaklaşık 15 dk. bekledikten sonra elimde koca bir poşetle çıktım dışarı. Yağan yağmurda oksijenin tadını hissettim…

Ama önemli bir sorunum var ki, ben oyuncağıma henüz bir isim bulabilmiş değilim. Yani çok da düşünmeye fırsatım olmadı, böyle kendiliğinden geliversin aklıma diye bekledim ama olacak gibi değil. Ve bu belirsizlik sürdükçe sağlıklı iletişim kuramıyormuşum gibi geliyor bilgisayarımda. Umarım kısa sürede bu kimlik kargaşasına bir son verebilirim. Ayrıca en kısa zamanda aldığım laptopun parça parça incelemesini burada sizinle paylaşacağım.

Bu arada herkese Mutlu Yıllar! Girdiğimiz şu sene umarım hepimiz için bir öncekinden daha iyi (hatta bayağı bir iyi) geçer. 2008’de yapamadıklarımızı, ertelediklerimizi (ki benim çok sayıda var:), bu temiz kocaman sayfa:2009 bahanesiyle gerçekleştiririz umarım. Yeni yılın hepimize mutluluk, başarı ve huzur getirmesi dileklerimle… 

3 yorum:

QuBu dedi ki...

düldül olsun:D aklıma ilk gelen sey(atalarımız aklına ilk gelen dogrudur demis herhalde ben bunu bozucam:D)

TolgA Ünvermiş dedi ki...

Düldül hmm..
Biraz kaba gibi duruyo hani at eşek gibi ama fena diil :) de biraz daha beklemekde fayda var sanki :P

Ahmet Dursun dedi ki...

Bir önceki yazıdan hayırlı olsun demiştim ama bir de buradan hayırlı olsun.. ayrıca yanlış yönlendirmeyelim ben bir önceki akşamdan almaya gideceğini biliyordum :)).. Benimkinin adı vaysoncan, orçun abuş koymasaydı ben abuş koy derdim böle touchpad'ini okşattıracak bir isim :)) ya da sülüman koy ama o zaman kırarsın kesin :D