23 Ocak 2009 Cuma

devam devam devam...

Zorlu geçen bir final dönemi ve başarıyla bitirilmiş bir projenin ardından yine kendimi yazı yazıyorken bulmak güzel bir duyguymuş. Her ne kadar güz yarıyılı benim için pek parlak geçmemiş olsa da bitmiş olması bile insanı büyük ölçüde rahatlatıyor. Okulumuzun ilk defa yarı dönem tatilini tam 4 hafta vermesini fırsat bilerek bu tatili iyi bir şekilde değerlendireyim dedim ve birkaç yere staj başvurusu yaptım. Staja başlamam gereken tarihten birkaç gün önce tam ben umudumu kesmişken (Samsun’a otobüs bileti bakıyordum) bir telefon geldi ve kabul edildiğimi söyledi. Boğaziçi Üniversitesi KOSGEB Teknoloji Geliştirme Merkezi’ndeki “IMOVASYON Bilişim ve Danışmanlık” şirketinde staja başladım. Bayağı güzel bir yer hoşuma gitti açıkçası. Daha fazla detaya da gerek yok zaten sadece tekrar yazmaya başladığımı göstermek istedim =)

Bu arada laptopuma hala bir isim bulabilmiş değilim ve bunun işlerime kötü yansıdığını düşünmekteyim. Yani laptopla ilişkilerim hiç de iyi gitmiyor, söz dinletemiyorum. Mesela bugün Visual Studio yüklerken beni bir hayli zorladı, firewall hatası verdi ve yazdığım web sitesini localhost üzerinden göstermiyor. Ne alakası var demeyin bu tarz sorunlarda bilgisayarınız size anlayışlı davranmalı ve en makul çözümü sunmalı ama benimkisi hala bir yabancılık çekiyor galiba :( Bir isim bulunca daha sıcak ilişkiler içinde olabileceğime inanıyorum. Yardımlarınızı bekliyorum...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

İsmini Katalina koy.

Erdi Bugra Sen dedi ki...

just give your love and respect to your pc :)

Ahmet Dursun dedi ki...

isveçe gittin diye isimler de değişiyor bakıyorum da salih :))

TolgA Ünvermiş dedi ki...

Adam OpenId girişi yapıyor tabi :) Salih öneri güzel aslında düşüneceğim.
Ayrıca Erdi ben laptopumu pek seviyorum tamam mı, sadece severken nasıl hitap edeceğimi arıyorum :)

Adsız dedi ki...

Şimdi tek bir yere üye olmak varken neden her yere ayrı ayrı üye olayım ki :D

Hem kendi blogumu da openId uyumlu hale getirip, kendi domainimi openId kimliğim olarak kullanmaya başladım ahuahaua