9 Ağustos 2008 Cumartesi

En büyük hayalim: Uçurtma

Ben hiç uçurtma uçuramadım, hiç rüzgarla omuz omuza verip göklere hakim olamadım. Uçurtmamın her yükselişinde gülücükler saçamadım etrafa. Bir yerlerde baba-oğul uçurtma uçuranları görsem hep özentiyle baktım ve büyük umutla bekledim havalanabilmesini. Yine de mutlu ediyordu o çocuğun renkli kahkahası, babanın kahraman edasıyla oğlunun gözünde parlayışı... Benim hep kuzey-batıdan esen rüzgarlarım oldu, arada da nereden geldiği belli olmayan poyrazlarım. Bazen elimde bir uçurtma hayal ederek koştuğum da oluyordu bir sabah esintisinde ve koşarken şarkılar söylediğim. Ayağım takıldığında tutacak bir el olmuyordu bazen, bazen ayağa kalkmamı gerektirecek nedenler de... Ama hayallerim vardı benim. Yeşil-beyaz kuyruklu, sarı gövdeli, kocaman gülümseyen ve gülümsemesiyle güneşi kıskandıran bir uçurtmam vardı o hayallerimde ve bazı sabahlar onunla uyandığım rüyalarım: “Uçur beni papatya, kessene ayaklarımı yerden, uçursana beni, uçsana..!
Hani sorarlar ya en büyük hayalini, en büyük hayalim hala aynı benim: O sabah esintisinde, güneşin ilk tebessümlerinde uçurmak papatyamı ve uçmak o tepenin eteklerinde... :)

11 yorum:

Ahmet Dursun dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ahmet Dursun dedi ki...

benim deneyimimde en fazla 3 metre refaha erişen bir uçurtma profili olduğu için sana yardımcı olamayacağım :(..Ama istersen gel javada uçurtma uçuralım, hem orada biz de uçabiliriz hatta uçurtmayı boşver biz uçalım, javada, c#'da uçalım web tabanlı programlamaya konalım :=DDDD...Programlama aşığı değilim ama bu yorum çıktı kalemimden:D:D..

TolgA Ünvermiş dedi ki...

Kardeşim be helal olsun. Bekle beni orada, geliorum aynen başlıoruz ilk projemiz: "Uç Uç Uçurtma, Beni de Almayı Unutma !" ;)

QuBu dedi ki...

superr olmuş yazı tebrik ederim cok ozellikle "Hani sorarlar ya en büyük hayalini, en büyük hayalim hala aynı benim: O sabah esintisinde, güneşin ilk tebessümlerinde uçurmak papatyamı ve uçmak o tepenin eteklerinde... :)"

Ahmet Dursun dedi ki...

projenin ismi çok güzel olmuş ama :).. uç uç uçurtma, beni de almayı unutma...Benim blogda banner tasarımı düşünüyorum, misal senin bloga linki bir banner ile vereceğim ve de bu yazının geçtiği bir görüntü olmalı diye düşündüm..Herşey şu anda aklıma geldi site tasarımıma renk atacak:)) teşekkürler dostum ;)

TolgA Ünvermiş dedi ki...

Sagol qübücüm sizin düsünceleriniz benim icin cok degerli inan cok mutlu oldum. Ahmet sende muthis fikirler bi hayata gecersek aramızda butun konustuklarımızı walla cığır acıcaz ama.. insallah :) link mi ne veriosan ver gusel olur =p

Daer dedi ki...

Olm uçurtma uçurmanın %40ı onu uçurmak %60ı uçurduğunu kanıtlamak ve o zevki arkadaşlarınla paylaşmaktır... ben küçükken çok uçurdum tolga. bi ara hatırlat sana da yapalım bi tane . çiflikte goşarız amk.. soran olursa olimpiyatlara hazırlanıyoz..
bu arada bu keli me doğrulama ne pislik bişiymiş bi türlü doğrulayamıyom

Adsız dedi ki...

dostum istanbula gidince sana bi ucurtma yapacam!

Barbarosta ucururuz beraber;
gönlünü ferah tut:D

h.m.hotanlı dedi ki...

sen rahad ol uçurtma işini hallederiz olmadı defter yaprağından şeytan uçurtması yaparız wallahi brawo çok süper olmuş yazılar felan unbelieveble yanii

Adsız dedi ki...

uçurtmayı vurmasınlar...

Unknown dedi ki...

Yazınızın içtenliğini tebrik ederim. Ama hayaller kendiliğinden gerçekleşmez eğer hayallerini gerçekleştirmek istiyorsan ihtiyacın olan birkaç çıta, bant, naylon... vs. hayallerini peşinden koşmayı bırakırsanız bir zamanların siyah- beyaz filmlerindeki gibi iki renkten oluşan bir hayatınız olur. Şairin dediği gibi "şairleri haykırmayan millet sevenleri toprak olmuş çocuk gibidir" aynen insan da içinden haykıran sesleri sustursa öksüz çocuğa döner. Bu yüzden hayallerini bir an önce gerçekleştirmeni tavsiye ederim. Hayat 100 yıl da yaşasan kısadır... ve senin süren azalıyor!!! --HABİB