6 Ağustos 2008 Çarşamba

Giriş, (Gelişme), (Sonuç) .

Türk Edebiyatı aşığı olan emekli bir edebiyat öğretmeninin oğlu olarak bu bloga bir kompozisyon gibi başlamak istedim. Giriş kısmını hayatta da olduğum gibi acemice yapıyorum, olduğu kadar artık. Aslında bu yazı bir "Ben Geldiiim, Hoşgeldiiin !" yazısı değildir. Dediğim gibi prosedurde ne yazılıysa onu yapıyorum. Ama bu prosedurun programlama dillerindekinden farkı; ben bunu yarın birgün ' procedure giris; ' olarak kullanma ihtiyacı duymayacağım. O zaman bu gereksiz bir procedure oldu derseniz de haksız sayılmazsınız. Bu giriş kısmını pek uzatmayı düşünmemiştim aslında, ama edebiyatı seven bir bilgisayar mühendisinden böyle şeyler duymak tuhaf olmasa gerek...
Neyse hoşbulduk, hoşbulduk . . . ;)

2 yorum:

QuBu dedi ki...

edebiyatçı bilgisayar mühendisi kardeşimize hojgeldinnn:))

TolgA Ünvermiş dedi ki...

cok sagol hojbulduk :)