3 Şubat 2009 Salı

Web 2.0 Write

Son zamanlarda facebook ile başlayan ve twitter, lastfm, friendfeed, myheritage ile devam eden web 2.0 dünyasına iyice alıştık artık. Bilgisayarla ilgilenen birkaç arkadaşımın yapmış olduğu eğlenci bir uygulamayı sizlerle de paylaşmak istedim: web2.0write

Bir metin giriyorsunuz ve yazdığınız metin web2.0 dünyasından iconlarla karşınıza geliyor.
Burayı / Şurayı tıklayarak hemen denemenizi öneririm çok hoş bi'şey.
(İpucu: Beğenmezseniz, tekrar tekrar giriş yaparak yazdığınız metnin farklı kombinasyonlarına ulaşabilirsiniz =) )

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Günden güne artan bu web 2.0 sosyal siteleri gerçekten hayatımızın her evresine girdi yahu. Artık alfabe olarak da bunu kullanırız artık =) Kim yaptıysa güzel olmuş, ellerine sağlık da umarım türk birisi yapmıştır.

TolgA Ünvermiş dedi ki...

@Serhat
Yazıda dedimya bir kaç arkadaşım yaptı bu uygulamayı diye. Uygulamanın fikir babası da Mücahit Yılmaz Burdan ben de saygılarımı sevgilerimi gönderiyorum :D

bAsak dedi ki...

3 gündür tek eğlencem ya adımı belki 387329 kez denemedim =)
Mücahitin eline sağlık şaşırmadım fikir babası olmasına :)
Tolganın da eline sağlık güzel reklam yapmış ;)

TolgA Ünvermiş dedi ki...

=) Ben de ismimi en güzel yazan kombinasyonu aradım durdum bilmem kac yüz defa denemeyle.
@bAsak adını 387329 kez denemedim demişssin peki kaç defa denedin? :D

Adsız dedi ki...

What touching words :)