23 Mart 2009 Pazartesi

YTU Web Günleri


Ben internetin doğuşunu hatırlamam, 4-5 yaşlarındaymışım :) Fakat ülkemizde yaygın olarak kullanılmaya başlamadan önce tanıştım bu dünyayla. Hatta bu tanışma hep gülünç gelir bana: sınıf arkadaşımın sabit telefondan (o zamanlar öyle cep telefonları çocuğun eline düşmemiş) yönlendirmeleriyle aldığım e-posta adresinin başına "www" girerek adres çubuğuna yazmamla tanıştım internetle ! İlk başlarda tahmin edebileceğiniz gibi pek sağlıklı bir iletişim kuramadık fakat sonraları işe yarayabilecek (!) bir icat olduğu kanaatine vardım :)

Herneyse, üzerinden tam 16 sene geçmiş olacak 12 Nisan'da. Biz de Yıldız Teknik Üniversitesi Bilişim Kulübü olarak buna bir etkinlikle dikkat çekelim dedik. "Web Günleri" adı altında 25-26 Mart tarihlerinde düzenlenecek olan bu etkinlikte, Internet topluluklarından projelerde yazılım ve güvenlik süreçlerine, Internet girişimciliğinden Internet’in sanal günlüklerine, bilişimde dergiciliğe ve e-dergiye kadar çok geniş konu yelpazesinde oturumlar gerçekleştirilecek. Sizleri de Internet Haftası’na günler kala Internet üzerine sohbet etmeye, doğum günü kutlamaya YTU Oditoryum'a bekliyoruz..
Etkinliğin detaylarına buradan ulaşabilirsiniz.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Baktım Web Günleriyle ilgili heryerde bir yorum var burada yok ben de bir farklılık yapayım dedim. Bugün sadece sabahki Online Topluluklar paneline katılabildim. Çok eğlenceli geçtiğini düşünüyorum. Alanında uzman böyle bir kadroyu bir arada görmek güzeldi. Hele ki panelin yöneticisi Mehmet Cihangir ise! Yazından anladığım kadarıyıla etkinliği etkinliği siz düzenlemişsiniz. Elinize sağlık.
Yarın ki Blog oturumuna da katılmayı çok istiyordum, o oturum da benim için rüya takımını barındırıyor. Fakat katılamayacağım, umarım oturumda kayıt alırsınız.. Kolay gelsin...

Ahmet Dursun dedi ki...

Tolga gelmeden ben cevap vereyim :) Kayıt altına aldık, onun dışında da kaydettiğimiz oturumlar var, bunları yakında etkinlik bildirimizle ve değişik şeylerle beraber yayınlayacağız. http://webgunleri.spaces.live.com/ sayfasını takip edebilirsiniz.

TolgA Ünvermiş dedi ki...

Aslında Ahmet'in yorumunu onaylamadan ben bir yorum yazabilirdim ama benden çnce davranmış madem hakkını yemeyelim. Çoğu fotoğraf ve videolar "Web Günleri"nin sayfasında belli aralıklarla eklenecektir.

Ahmet Dursun dedi ki...

dostum yorumu yazdıktan sonra zınk etti böyle bir onay sistemi olduğu, artık tam teslimiyetle senin cevabını bekliyordum :D